07 February 2014

Farewell

Assalamualaikum :)

hey long time no see. i was so not in mood to post before. lol at me. 
esok dah bertolak ke johor bahru. wish me a safe journey.
KIKS ended. one month had passed. how fast time flies.
lots of unexpected things happened on january, for the opening for 2014.
serious tak sangka gila january dah blah. chett ayat aku.
fyi, kan aku dapat 7A je, so kena la pindah maktab. malam tu form 4 kena kumpul kat surau sb papa nak jumpa. dengor dengor nama aku kat mrsm johor bahru pergh bapak jauh weh. dah ah sama dengan mamat tu haih haih. habis plan nak ngusha. lol gurau. tapi yang best set set muadzam shah ah. 22 orang siot dah ah set set best belaka haih. aku je sesat kat JB. nasib ah 9 orang yang dapat JB. kalau aku sorang je, mampus weh mampus habis kena banned.
batch aku ada lunch je. tak ada dinner. aduhai bapak lame. lunch time hari last kitorang berkumpul satu batch. dah lah aku jadi MC. tudung rabok pulak tu haih haih. tapi memang sedih gila ah. lepas ni tak ada dah satu batch nak berkumpul gitu. masing masing dah bawak haluan masing masing. sedih weh aku. sumpah cakap. takde dah lah nak buat gila dengat set set titans. haih. gonna miss TITANIUM so much.
thanks for the memories.
thanks for showing what real friendship is.
thanks for the advices.
sorry for everything.
till we meet again.
us till infinity.
in shaa Allah 

fav people  

4 dinamik drama team :)

net ball. fav game :D
bye, fella~

1 comment:

  1. safe journey, ya intan?? rindu aku kat mung nanti. takde dah orang yang nak backup batch nanti.. :') goodluck in JB! *waving*

    ReplyDelete